Hoe heet deze film? Het lijkt een klein beetje op jeepers creepers.

De film begint met jongeren die in een bus rijden en een meisje langs de weg tegen komen. De jongeren nemen het meisje mee in de bus. Op een moment schiet het meisje zichzelf door haar mond. Ze komen later bij een huis terecht waar een griezel woont die mensen vermoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Chainsaw massacre (ofzo) heet de film. Heb even geen link. Kijkze!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De ene uit 2003: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Texas_Chainsaw_Massacre_(2003)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
The Texas Chainsaw massacre,zo heet die film voluit.
Lijkt mij ook dat die bedoelt wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O,je was er al achter!^_^
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ja wilde snel antwoorden en dacht even dat hij zo voluit heette, maar dit is em. Je hebt er ook een uit jaren 90 maar die heeft een ander soort begin blijkt.
Dit moet zijn: The Texas Chainsaw Massacre (2003) met Jessica Biel, Jonathan Tucker en Eric Balfour.
http://www.moviemeter.nl/film/10233

Groeten, RedSquare