Kun je die film van 'Dead man walking' ook op internet gratis terugkijken? Zoja, waar?

Ik heb op Youtube gekeken, maar daar kon ik hem niet in z'n geheel vinden (maar dat kan aan mij liggen). Ik heb ook gegoogled, maar nergens waar je online films kon kijken, hadden ze hem. Weet iemand of je die film online gratis en legaal kan terugkijken? Zoja, waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Nee, legaal kan dat niet. Dan moet je de dvd ervan kopen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, maar waarom kan dat dan niet? Want 'Dead man walking' is uit 1995, als ik mij niet vergis. En er stond een complete film op Youtube die uit 2003 kwam! Dus dat snap ik dan niet.
Amadea
11 jaar geleden
Stel je eens voor dat jij ergens hard voor gewerkt hebt. Maar je krijgt er geen rechtstreeks salaris voor, want wat je als beloning krijgt wordt bepaald door de hoeveelheid die van het eindresultaat verkocht wordt. Dan blijkt dat er mensen zijn die jouw product hebben gekopieerd en dat gratis aanbieden. Jij ontvangt daar dus niets voor, terwijl je er zo hard voor werkte. Hoe zou je dat vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat mag natuurlijk niet, helemaal mee eens. Daarom vraag ik ook of het LEGAAL kan. Want soms kan dat, op Youtube bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op OpenBibliotheken.nl zoekt op film en dan op 'Dead man walking' zoekt krijg je 21 treffers, waar je uit kunt kiezen. Bronnen:
- http://openbibliotheken.nl/#films
- http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=nl&ie=UTF8&rurl=translate.google.com&sl=en&tl=nl&u=http://thepiratebay.sx/search/dead%2520man%2520walking/0/99/200&usg=ALkJrhi6GxG0U-f_9fIn0rdL7bFnpF-6-w

Het beste antwoord

Nee, is niet mogelijk.
Ook bij Youtube is veel content verwijdert.
Alleen media waarvoor toestemming is verleent of geheel rechten vrij is word daar nog getoond.
Herhaaldelijk wordt daar een grote schoonmaak gehouden.
Af en toe kom je wel eens wat tegen, maar dat is dan veelal een kwestie van tijd eer dat het verwijdert wordt.