Zijn er films waarin de buitenaardsen WEL kunnen richten bij het schieten?

Ik heb redelijk wat films gezien waarin buitenaardsen naar de aarde komen, of waarin wij in de ruimte op buitenaardsen stuiten. In veel van die films wordt er dan geschoten.

Ondanks hun superieure technologie schieten de buitenaardsen meestal mis. Zelfs een vluchtende mens, of die nu rent of op een motorfiets rijdt, kunnen ze meestal niet raken.

Zijn er ook films waarin de buitenaardsen WEL goede richt-technologie hebben ontwikkeld? In de zin van: elk schot is raak, tenzij de andere partij een 'beam-deflector' of een schild of zoiets heeft?

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet zelf even geen film te noemen waarin dit voorkomt. Het is inderdaad wel een beetje een bummer omdat de aliens met hun superieure technologie niet eens iets konden bedenken om steeds raak te schieten. Dit komt vaak voor in de films omdat het spannend moet zijn maar de hoofdpersoon natuurlijk niet in zo'n onbenullig gevechtje dood mag gaan, want dan zou de film eindigen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ik moet direct aan starwars denken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In 'Independence' Day (die was pas nog op tv)blazen aliens met 1 schot(zo'n straal vanuit de UFO)het witte huis op,en ook nog het vaticaan en de piramides en nog meer,allemaal met 1 schot.
Dus die kunnen wel richten!:p
Cryofiel
10 jaar geleden
Daar heb je gelijk in. Maar dat zijn stilstaande doelen. Zodra de doelen bewegen, zelfs al is het met constante snelheid in een rechte lijn, schieten ze er bijna altijd naast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ooh,dat bedoel je.
Ja,dat is zo hè?
Dat zijn mn broer al tegen me toen hij de vraag zag,dat het klopt wat jij zegt dat ze meestal niet raak schieten.
Tip van mn broer:'Battle Los Angeles'
daar kunnen de aliens wel richten en raak schieten(ik heb hem niet gezien)

Antwoorden (1)

Probeer de Predator reeks is, die kunnen aardig schieten