Komt er een tijd dat (dure) acteurs overbodig zijn, en dat alle films computeranimaties zijn?

Computeranimaties zijn nu al zeer realistisch.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hmm ookal zouden ze heel realistisch worden, tot in de kleine details... het zijn geen mensen van vlees en bloed. Het is moeilijker fan te worden van een animatie dan van een echt mens. Het is natuurlijk wel mogelijk, maar er mist een heleboel; je kan niet naar de 'acteur' toe om een handtekening te vragen, om op de foto te gaan... en er zou een hele wereld van gossip/paparazzi ten gronde gaan.

Dat laatste is misschien wel positief, maar toch zijn er een heleboel mensen die daar behoefte aan hebben; het lief en leed van de bekende mens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, dat denk ik niet. Mensen zullen altijd andere mensen van vlees en bloed willen zien. Animatie zal altijd een eigen vorm van film maken blijven. Mensen kijken is toch zowieso leuk ? Nu zeker met dit mooie weer op het terras
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bovendien heb je nog wel stemmen nodig, deze zijn momenteel nog niet heel goed met een pc na te bootsen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat dacht ik toevallig ook. Op een gegeven moment is het niet meer van echt te onderscheiden denk ik. En de meeste beroepen verdwijnen op enig moment weer, dus waarom acteur niet... in films dan uiteraard.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uiteindelijk (zeer lange termijn) kan dat technisch gezien wel. Maar niet iedereen zal er genoegen mee nemen, dus zul je acteurs houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit doet me denken aan de film "Simone" ook wel "S1m0ne" uit 2002. Pure fictie natuurlijk en de rol van Simone wordt hier door Rachel Roberts gespeeld, maar als de technologie ooit een dergelijk niveau zou bereiken is het denk ik wel mogelijk dat er tenminste veel minder menselijke acteurs werkzaam zullen zijn.