In welke films komen bekende kunstwerken voor?

In Notting Hill komt La Mariee van Chagall voor, in The Thomas Crown affair komen verschillende schilderijen van Monet, Magritte en Van Gogh voor. Zijn er meer films waarin kunstwerken een rol spelen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

"Camille Cloudel" uit 1988, de biografische film over haar leven met Auguste Rodin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

the da vinci code ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dacht ik ook meteen aan.
the thomas crown affair
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Entrapment met Sean Connery en Catherine Zeta-Jones
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
the da vince code, oceans 12, 1ntje met sean connery, Nothing Hill, The Thomas Crown affair.

En oja Girl with a Pearl Earring, over Johannes Vermeer, Het meisje met de parel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bean: the movie