Ha, die Erik1111;

Er zijn er natuurlijk meerdere, maar "The World According To Garp" is de eerste die bij me opkomt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Mean Girls

Dat is de eerste die in me opkwam maar weet eigenlijk 100% zeker dat ik dat helemaal niet de leukste vond..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
The Great Dictator met Charles Chaplin
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Life of Brian van Monty Python
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Monty Python - Holy Grail
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'De plank'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
A fish call't wanda
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
call
Tricky,

de eerste die in me opkomt is "blazing saddles"

nee..."trains planes and automobiles"

oef
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind zelf de "The naked gun" films wel erg grappig, maar je moet wel van dat soort humor houden natuurlijk..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is jouw definitie van de "beste"?

Volgens de IMDB is het "Dzhentlmeny udachi" maar omdat ik daar ook nog nooit van gehoord heb gok i k op "Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kom op zeg! The. Big. Lebowksi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'Airplane!', zonder twijfel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik las laatst dat 'Some like it hot' door filmcritici is verkozen tot beste comedy aller tijden. Of je daar waarde aan moet hechten, is natuurlijk de vraag. Mijn favorieten zijn Ferris Bueller's Day off en Groundhog Day.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Porky's pikante pretpark" (deel 1 dus)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Piew, wat een vraag... ik noem een "The Blues Brothers", "Dirty Rotten Scoundrels", "Airplane" (aka Flying High), "The Naked Gun Trilogy", "Trading Places", "Platoon", "Superbad", "Clerks 1 & 2", en vele anderen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Supertroopers, verreweg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meet the spartans!

die film is zoo grappig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'four wedings and a funeral' met hugh grant.