hoe heet de film waarin een meisje dolfijnen leert kennen?

Ik heb heel lang een lievelingsfilm gehad, die ik nu wel weer een keer wil zien. Het gaat over een gothic meisje waarvan de moeder is overleden en haar vader doet iets met dolfijnen. Zij leert dan de dolfijnen kennen en dan komt er een rechtzaak ofzo tegen haar vader.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bedoelt waarschijnlijk: Eye of the Dolphin uit 2006. Je kunt films vinden op de Internet Movie Database, zie de link hieronder naar de film die jij zoekt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, daar dacht ik ook aan.