Met een nationale Bioscoop Bon betalen, maar niet kunnen reserveren bij Pathé?

Ik wil graag naar de film en heb hiervoor een Nationale Bioscoop Bon in bezit. Via Pathé is het enkel mogelijk om te reserveren én te betalen via internet. Op de reserveringssite kan ik echter alleen kiezen voor een unlimited-pas en andere kortingen. Maar de bioscoopbonnen staan er dus niet tussen! Ook zijn ze tegenwoordig niet meer telefonisch bereikbaar. Ik wil niet voor een uitverkochte zaal komen te staan wanneer ik er eenmaal ben! Weet iemand of het mogelijk is om bij Pathé deze bonnen na online reserveren alsnog in te leveren en bijvoorbeeld het volle bedrag te betalen, vervolgens de bon in te leveren bij de kassa en bijvoorbeeld het bedrag terug te krijgen? Wie O wie is bekend met deze situatie en wil mij een handje verderhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (2)

Google eens op Belbios, dat is een veilige manier om (telefonisch) een aantal stoelen te reserveren. Bij de kassa bij de Pathé geef je vervolgens aan welke stoelen je hebt gereserveerd en van hoeveel van die stoelen je het kaartje wilt. Succes ermee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt niet betalen met een bioscoop bon als je online reserveert, je kunt die bonnen alleen inleveren bij de kassa. Wat misschien wel mogelijk is is een dag of wat eerder de kaartjes te kopen bij de kassa met de bon.

http://klantenservice.pathe.nl/forums/21615618-Betalingsmogelijkheden

Als je contact wilt opnemen kan dat via internet: http://klantenservice.pathe.nl/anonymous_requests/new