Wat is het verhaal rond Zachariah Rigby & Christopher Walken in Seven Psychopaths?

In de film word duidelijk dat ze allebei iets met hetzelfde verhaal te maken hebben, alleen hoe dat verhaal in elkaar zit is mij niet helemaal duidelijk. Kan iemand mij dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Seven Psychopaths" gaat over een alcoholverslaafde Ier die scenarioschrijver is, Marty (Colin Farrell), en geen inspiratie heeft om zijn nieuwste filmscript over zeven psychopaten te voltooien. Hij raakt betrokken bij de dubieuze activiteiten van zijn vrienden Billy (Sam Rockwell) en Hans (Christopher Walken), die honden ontvoeren en daarvoor losgeld eisen van de eigenaars. Alles loopt uit de hand wanneer ze de geliefde hond van de gestoorde gewelddadige gangster Charlie (Woody Harrelson) ontvoeren. Tot overmaat van ramp krijgen Marty en Billy ook nog eens onverwacht bezoek van psycho Zachariah en diens witte konijn.

Sam Rockwell, Christopher Walken en Woody Harrelson zetten hun irrationele personages sterk neer. Ze hebben elk een eigen achtergrondgeschiedenis en handelen volgens een scheefgetrokken logica. Tom Waits maakt zijn opwachting als Zachariah, geobsedeerd door moord en konijnen, en Long Nguyen speelt een volledig imaginaire Vietnamees die uit is op wraak. De film telt ook de vrouwelijke personages (Abbie Cornish en Olga Kurylenko) mee als psychopaten, maar veel steek houdt dit niet.

Het verband tussen de hoofdrolspelers is dus dat zij alle zeven psychopaat zijn en zelf het verhaal spelen dat verfilmd zal worden. een vermakelijke donkere komedie
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar ben ik me van bewust. maar ik heb de film gisteren gezien, en in de film word duidelijk dat die 2 iets met elkaar te maken hebben. Maar hoe dat verhaal in elkaar zit begrijp ik niet helemaal.