Hoe word een scène in een spiegelruimte (zoals een danszaal) gefilmd?

Als men een scène wil opnemen in een ruimte met veel spiegels, hoe doen ze dit dan? Je ziet dan toch de camera en alles in de spiegel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Eigenlijk altijd vanuit een hoek zodat je de camera niet ziet. En anders moet je met visual effects werken, door het spiegelbeeld weg te maskeren en een eigen achtergrond erin te zetten.