Waarschijnlijk wel. De PAC festivallen lopen goed bij Pathé namelijk. Over het algemeen zie je dat gemiddeld 2 tot 3 keer per jaar er een festival is. Wanneer de volgende is, kun je raadplegen via de website onder evenementen van www.pathe.nl of je inschrijven op hun nieuwsbrief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken pathe.nl en ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief. Daar wordt het nog niet gemeld. Vorig jaar was het in februari, je zou dus verwachten dit jaar weer. Kennelijk niet, anders zou het al wel aangekondigd zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, maar Pathé werkt bij de PAC festivals altijd samen met de VPRO, dus er zijn 2 partijen altijd mee gemoeid...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En daarnaast: in februari is het internationaal film festival, waardoor Pathé natuurlijk afziet van een eigen PAC festival.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks!