Wat is een goede Greenscreen software voor zowel foto's als video's?

Hoi,

Ik film met green screen ik heb een professioneel scherm aan me plafond hangen die helemaal tot over de grond naar beneden kan, en dan maak ik foto's en video's.
Maar het is eigenlijk nog nooit echt goed gelukt om ze te bewerken met achtergronden, vooral de filmpjes niet.
Wat is een goede software waarbij dit kan?
En niet een hele dure zoals Sony vegas want dan begrijp ik het niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het werken met Green Screens is al vrij geavanceerd en je zult dan toch echt wel kennis moeten hebben van een videobewerkingspakket. Adobe Premiere Elements is een wat eenvoudiger pakket dan zijn grote broer (Premiere) en ook goedkoper, ik meen rond de 80 euro en als je student bent vaak nog goedkoper te verkrijgen in een bundel met Photoshop Elements.

Premiere Elements en Photoshop elements zijn redelijk intuïtief.

In bijgaande (Engelstalig filmpje) wordt bijvoorbeeld ingegaan hoe dit in Premiere Elements werkt. Zo zijn er veel tutorials te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-