Wat voor rol heeft de ketting aan het eind van de film: Brazilian boys?

Ik heb zojuist de film gekeken en snap niet waarom de ketting met de tanden zo wordt uitgebeeld. En wat wil de regisseur vertellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bedoel je 'The Boys from Brazil'?
Ik heb even gekeken (wel het boek gelezen, maar nooit de film gezien), en inderdaad, dat moet iets betekenen. Zijn dat misschien de tanden van die honden van hem? Dan zou het iets kunnen zeggen over zijn absolute haat jegens alles en iedereen, tot en met zijn trouwe honden. Hitler heeft zijn lievelingsherder Blondi immers ook om zeep geholpen. Hij wilde even kijken of de cyanide wel werkte. I