Hoeveel films komen er ongeveer per jaar uit?

Toegevoegd na 8 minuten:
Wereldwijd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je in Nederland of België, of wereldwijd?

Antwoorden (1)

Daar is echt geen antwoord op te geven. Horen alleen speelfilms langer dan 5 kwartier erbij of ook kortere, alleen bioscoopfilms of ook tvfilms?

In de bron kun je lezen hoeveel verschillende antwoorden iemand alleen over 2007 heeft gevonden, ook nog afhankelijk van welke landen je wel of niet mee laat doen en wat de bron weer is.

Mijn antwoord: tussen de 2000-4000 per jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wow wat veel :)