Die website"s bestaan tegenwoordig nimmeer of ze bestaan wel maar zeer slechte kwaliteit en opgenomen met de camera dus legaal zal het niet zijn. Die website worden weg gehaalt door een bepaalde groep.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ikwilfilmkijken.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahawatzijnwegrappig.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat zo raar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel als je een url van een niet bestaande websites als antwoord geeft ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry hoor het moetzijn : www.ikwilfilmskijken.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.ikwilfilmskijken.com/ ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ow
"On Demand" en gratis (met evt. reclame ondersteuning) is helaas niet echt mogelijk in Nederland (of in het buitenland). De meeste aanbieders van deze diensten hebben een legale status die wat dubieus is. Je kunt een stream kijken van een TV zender die een film uitzend, dat is eigenlijk de enige 100% legale en gratis mogelijkheid die er op dit moment is.

Waar je op kunt wachten is de komst van diensten als Netflix en IloveFilm waarmee je tegen een vast bedrag per maand onbeperkt films kunt kijken, maar gratis zal het vermoedelijk niet worden.