ik zoek de naam van een film die over kannibalen gaat. een groep gaat klimmen en komen bij een gebied waar ze niet mogen komen en worden opgegeten ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Wrong turn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat is 'm niet
Bedoel je misschien The Descent? Hier gaat een groepje klimmen in grotten waar zij eigenlijk niet mogen komen. Een van de groepsleden claimt echter dat zij de grotten goed kent en dat er geen gevaar is. Als ze eenmaal binnen zijn dan stort de toegang in en moeten zij verder de grotten in. Diep in de grotten stuiten ze op verschrikkelijke mensachtige wezens die hen een voor een verslinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee maar bedankt
Cannibal Holocaust?