weet iemand de naam van de serie die ik zoek?

Ik zoek een serie die vroeger (8 jaar geleden) te zien was op tv. Het was een Geanimeerde kinder serie.

Extra uitleg:

Het ging over een meisje en haar broer die hun moeder waren verloren. Ze leefde in een wereld die uit elkaar was geexplodeerd door een ramp en alle wereld delen die zweefden door het ruim, in miljarden eilandjes. Het meisje had bepaalde superkrachten die ze van haar moeder had geerfd.

Ik weet niet heel veel meer over de serie, maar ik hoop dat iemand het herkend!

Als je het niet herkend, maar wel een idee hebt over hoe ik het misschien zou kunnen vinden op het internet, dan zou ik dat graag willen weten!

Voor zover ik dacht heetten het iets van skylandsm of borderlands, of sky raiders, ik heb echt geen idee, maar al die termen leveren me niks op bij websites met series en/of google.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik denk dat je het hebt over de kinderserie: Skyland die werd uitgezonden op Nickelodeon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
THANKS, Dan kan ik nu eindelijk gaan zoeken of die ergens te kijken is en het einde zien wat ik nooit gezien heb! haha. Ik snap niet dat ik hem niet kon vinden, want ongeveer die naam heb ik bij google getyped en nu vind ik hem ineens! Thanks again!