Waar kan je de film/serie Honkel Bonkel nog kopen?

Honkel Bonkel is een oude film/serie, lang geleden was die eens op tv.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Honkel Bonkel geeft geen enkele link op googel (buiten die naar deze vraag), maar ik vind wel één post op een forum waar die naam genoemd wordt, blijkbaar als verwarring met de 'Karbonkel', een personage uit Ik Mik Loreland, een schoolteevee-prgramma uit het wel HEEL recente verleden ; 1994 tot 2002. Wellicht ben je daar mee in de war ?

Zoals van vrijwel alle schoolteevee-programma;s verschijnt de niet op DVD en is ook niet te downloaden (al kun je ze soms wel aanvragen bij de NOT) , maar er is nog wel een en ander over te vinden op Youtube.