Is er ook een dvd over de geschiedenis van het Stoom Schip Rotterdam?

De SS Rotterdam ligd aan de kade in Katendrecht in Rotterdam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Die bestaat wel, maar is uitverkocht.

DVD '50 jaar Stoomschip Rotterdam' ISBN 978 90 673 4422 7

"Onderga de schoonheid van het stoomschip Rotterdam, het voormalige vlaggenschip van de Holland-Amerika Lijn uit 1959, dat voorgoed terugkeert naar haar oude thuishaven. In vele nog niet eerder getoonde beelden uit particulier bezit volgt u de geschiedenis van het prachtige schip vanaf het begin van de bouw in 1956 tot de renovatie in 2007.

De levensloop van de Rotterdam en haar interieur komen uitgebreid in beeld in ongeveer 30 fotoseries. U ziet unieke videobeelden, gemaakt door Jan-Willem Koene, van de laatste week van de dokbeurt die de Rotterdam in december 2005 en januari 2006 in Cádiz kreeg. Een kort bonusfilmpje toont het schip tijdens het eerste bezoek aan Kaapstad. Gebruik de play-all functie en geniet van ca 100 minuten stoomschip Rotterdam."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die heet '50 jaar Stoomschip Rotterdam' http://stoomschiprotterdam.punt.nl/index.php?r=1&id=379987&tbl_archief=