Hoe heet die film waar mensen een zender dragen en de ander moeten vermoorden die ook een zender dragen?

Het is een film waar iedereen een zender in zich heeft. En iedereen elkaar moet vermoorden. Er wordt een hond in afgemaakt, en eindigt als het goed is met een donkere man in een loods!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Je hebt het waarschijnlijk over de film: The Tournament uit 2009.

Hierin moeten de (beste) huurmoordenaars elkaar vermoorden in een stad waarbij er maar 1 levend vanaf komt.
Ze hebben allen een zender zodat ze elkaar kunnen vinden. En de donkere man in een loods vind aan het begin van deze film plaats.
En ook een hond gaat in deze film dood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The hungergames?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
The Hunger Games eindigd niet met een donkere man in een loods, en de enige hond die er in voorkomt, als je het al een hond kan noemen, is een vals beest waar er uiteindelijk meerdere van zijn. Dus ik denk niet dat dit antwoord klopt.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
P.S. den - is niet van mij.