Ik wil HEEL GRAAG figureren in Avatar: The last Airbender 3. Maar hoe?

Normaal maken films altijd reclame enzo. Ik snap dat het in andere landen op wordt genomen, dus daar a.u.b. geen commentaar over. Kan ik anders mailen naar de regisseur? Maar hoe neem ik contact met hem op?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zou contact op kunnen nemen met de filmmaatschappij die de film uitbrengt, die kunnen je mail wel doorsturen naar de regisseur. Let wel: Dat kunnen ze, of ze het willen en gaan doen is een tweede.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord. Maar hoe kom ik in contact met hun? Op de Paramount website kan ik niks vinden en op de Nickelodeon Movies website ook niet :/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer het eens met info@paramount.com
Om te figureren moet je ingeschreven staan bij een casting bureau. Voor figuranten (ook wel "extras" of "background performers" genoemd) maken filmmaatschappijen gebruik van lokale mensen/acteurs aangezien er dan geen of weinig kosten zijn wat betreft vervoer. Als je dus ook nog eens uit het buitenland moet komen en misschien niet "per direct" beschikbaar bent zal het heel erg moeilijk worden. Je reis- en verblijfskosten zullen ook niet betaald worden. Ook de vergoeding die je krijgt is laag.

Verder is zelfs deel 2 nog niet eens in productie genomen, dus dat maakt alles bij elkaar dat de kans dat je zult figureren in deel 3 nihil is.
gvrox
11 jaar geleden
De film The Last Airbender is zo gigantisch geflopt dat er geen deel twee, laat staan een deel drie komt, dus ik ben bang dat je wens niet uit gaat komen. Of je moet zelf over een groot aantal miljoenen beschikken en de film produceren, dan kan je ook jezelf laten figureren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun je net zo goed jezelf in de hoofdrol zetten.. :P