Waar kan ik Nederlandse ondertiteling vinden voor de film: "Nothing to lose"?

Toegevoegd na 24 minuten:
Even vergeten te melden, ik heb er wel een paar gevonden, maar de lopen niet gelijk met de film. Ze beginnen met spreken na 25 sec.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Via KAT (Kickasstorrents) kun je de film incl. nl ondertiteling downloaden. Download alleen de torrent op je desktop, installeer bv. Bitlord op je pc, dubbelklik op die gedownloade torrent en je haalt de film compleet met nl ondertiteling binnen. Zie link.
Zorg er wel voor dat alvorens je begint je bij de instellingen van Bitlord aangeef dat er bij jou niemand iets kan weghalen, want dat is verboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit kan o.a. op de website: Ondertitel.com

Toegevoegd na 30 seconden:
http://ondertitel.com/info_nieuw.php/info/Nothing-to-lose/724.html?p=info&film=Nothing-to-lose&id=724.html&language=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op bol.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik raad je aan BSPLAYER te downloaden : http://bsplayer.nl.softonic.com/ .
Deze videospeler zoekt de ondertiteling automatisch op nadat je de film in bsplayer geopend hebt.
Soms komt het voor dat die niks automatisch vindt, dan kun je handmatig maar wel via het programma zoeken.
Ik gebruik deze al een hele lange tijd en ben altijd zeer tevreden geweest.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Met bijvoorbeeld een hdmi-kabel kun je je pc verbinden met je tv indien mogelijk!