Welk nummer word er gezongen als laatste in de film bachelorette?

Aan het einde verteld een jongen over hoe hij seks had met jenna (geloof ik) tot in detail en zingt dan een nummer dat later word overgenomen door een band. Van wie is dit nummer en hoe heet het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

"Blonde, bad and beautiful", uitgevoerd door de Australische band Airbourne. Het komt van hun album 'No guts, no glory', uit 2010.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk nummer, maar niet het nummer dat ik zoek.