Welke goede overzichtelijke site voor het ontdekken van nieuwe films??

Ik ben dus opzoek naar een website/app waarmee ik per categorie kan zoeken naar films die al langere tijd of pas uit de bioscoop zijn uitgebracht. Liefst een overzichtelijke site waar je makkelijk kan zien of je het een leuke film vindt. Ook zou het fijn zijn dat er gebruikers zijn die hun mening hebben achtergelaten bij de films.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Moviemeter. Daar kun je een profiel aanmaken, films beoordelen, reviews lezen en schrijven en ook films opslaan die je interessant vindt en een keer wil bekijken, zodat je de titels niet vergeet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! :-)

Andere antwoorden (2)

Daar gebruik ik altijd IMDB voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier alle bij Pathé draaiende films, met beschrijving:
http://facebook.pathe.nl/filmsbijpathe

Toegevoegd na 2 minuten:
Op deze site kan je ook een trailer bekijken!