Ik las bij een trailer van breaking dawn 2 dat het was gelekt ofzo. dus kon je het online kijken op internet, is dit legaal?

http://www.leechtv.com/ maar als ik op deze site de film wilde kijken zei hij dit: Unlock this Page to Continue! Checking for Completion
This page will immediately unlock and restore normal access
upon your participation in an offer below. Please use valid information!

Dus dan moet ik dat eerst invullen. Als je klikt op 1 van die dingen dan kom je bij een formulier terecht waar je je naam achternaam email en telefoonnr moet invullen. doen ze iets met deze informatie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Werkt niet

Het beste antwoord

Het kijken van een film is niet illegaal volgens de wet is het bekijken en gebruiken van anderen niet illegaal (zo werkt dat ook bij websites). Maar het doorgeven is wel illegaal dus de maker van de site is illegaal, jij niet!!

De film kan je dus gewoon op internet kijken!!!

P.S.
Die gast hierboven mij weet er niks van!!! ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou dat niet doen, je weet nooit wat ze met jou informatie doen. Je kan best even wachten zodat je hem op een veiligere manier (nog steeds illegaal) kunt kijken/downloaden.