Ben op zoek naar een tv/mini serie,wie kan mij aan de titel helpen?

Ging over een stelletje/echtpaar?,een bepaalde dag vallen er steentjes uit de ruimte,bij aanraking met zulk een steentje worden mensen geïnfecteerd met iets,de man van het stelletje in kwestie veranderd langzaam maar zeker in een alien psychisch en lichamelijk terwijl meer en meer mensen hem gaan volgen,zaak aan zijn vriendin/vrouw en medestanders hem te stoppen/helpen,komt geloof ik uit eind jaren 90,begin 2000,echt geen flauw idee v/d titel of acteurs.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan "Invasion" zijn.. of "The Event"