Zitten er vieze/nare dingen in de film Intouchables voor een 14 jarige?

Ik wil dus met mijn 14 jarige dochter naar de film Intouchables. Zitten er vieze/nare dingen die ik liever niet met haar zou gaan kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Volgens jouw profiel ben jij een meisje van 15 jaar. Stelt jouw moeder nu op jouw inlognaam een vraag, of ben jij in werkelijkheid 14 en doe je alsof je je moeder bent?

Het beste antwoord

Ik heb het even voor je vertaald vanaf de bron.

De film bevat (per categorie):
- Sex & Bloot
Er is wat gepraat over sex en geflirt
2 tieners die zoenen
scenes van prostituees in bikini die mannen masseren, verder zie je niks
een man die een vrouw overhaald om in bad te komen, ze begint haar shirt uit te doen, maar doet het uiteindelijk niet
Geen bloot

- Geweld
iemand bedreigd een anders door aan zijn kleren te trekken en te schreeuwen

- Vloeken
een aantal milde vloeken en circa 10x het F-woord en varianten

- Alcohol & Drugs
aantal rokers
er word alcohol gedronken
iemand rookt een joint

- Enge scenes
2 mensen gaan paragliden en iemand vind het eng.

Toegevoegd na 1 minuut:
IMDB heeft voor elke film een parental guide stukje waar dit soort informatie vermeld staat. Dit kun je (in samenwerking met de bioscooprating van leeftijd) gebruiken om te bepalen of je wel of niet een film wilt bekijken met je kind.
Ritsuka
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb 'm gisteren gezien. Wel een aantal grappen over sex, verder niets expliciet. Leuke film met veel grappen.