hoe heet de film dat een journalist onderzoek doet over een hotelkamer, een horror film. die man maakt allemaal enge dingen mee? please help me!

ik weet nog dat de man uit het raam kijkt en zijn hoofd er word afgehakt omdat het raam naar beneden glijd, maar uit eindelijk droomt ie dat. in het begin dat hij de kamer binnenkomt kijkt ie in de douche en doorzoekt ie het huis of er iets te zien valt. de film is volgens mij vernoemt naar het nummer van de hotelkamer, de hotelkamer zelf is op een hele eenzame gang. niemand durft er ooit naar toe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed antwoord hoor. Jammer dat sommigen het antwoord kopiëren!
Room 1408 naar een boek van Stephen king
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom die minnen? Alledrie de antwoorden vrijwel tegelijk, en allemaal met de juiste info. Plus van mij, ter compensatie! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat het antwoord fout is. De film heet '1408', niet 'Room 1408'.
Die film heet Room 1408
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom die minnen? Alledrie de antwoorden vrijwel tegelijk, en allemaal met de juiste info. Plus van mij, ter compensatie! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar die antwoord staat er al he? Antwoord moet wel zo officieel zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve de eerste allemaal onjuist.
De film heet 1408, zonder room.
En idd het is een verfilming van Stephen King met Samuel l. Jackson en John Cusack