Hoe heet de het muziekstuk aan het eind van de film Fearless (1993) van Peter Weir met Jeff Bridges?

Het is een langzaam stuk op cello en het klinkt als de hoofdrolspeler uit een vliegtuigwrak loopt...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

"Concerto No.5 in E Flat for Piano and Orchestra"
Written by Ludwig van Beethoven
Performed by Vladimir Ashkenazy and Wiener Philharmoniker (as The Vienna Philharmonic Orchestra)
Conducted by Zubin Mehta (as Zubin Meta)
Courtesy of DECCA/LONDON RECORDS
By Arrangement with POLYGRAM SPECIAL MARKETS
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien kun je hem vinden op de soundtrack cd van de film?