Wat vinden jullie van de film wacthman ik wil hem gaan kijken in de bios?

ik ben benieuwd naar jullie mening

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik kan je absoluut aanraden om deze in de bioscoop te gaan zien. Echt een topfilm. Heb m online gezien en ga m ook zeker nog eens in de bioscoop bekijken !!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Watchman is een fantasy thriller. Het genre moet je liggen of niet. Persoonlijk neem ik niet eens de moeite om zo'n film te bekijken. Als het genre je aanspreekt zou ik hem zeker gaan bekijken. Op moviemeter.nl staan vast ook wel veel reacties van mensen die de film gezien hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb hem op iMax gezien, afgezien daarvan is de film gewoon geweldig.

Cinematisch is het een juweel. Verhaal is dieper dan de gemiddelde amerikaanse film en ...jah het is gewoon een lekkere film.

Heb je X-men gezien en vond je die wat 'mak' (ik ben een ontzettende fan van X-men), dan is Watchmen jouw film.

Kijken, het is het waard hem op een gigantisch scherm te zien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
absolute aanrader! zonder verwachtingen naartoe gaan...ik vond hem echt super goed!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vond de film zeker goed, het boek/de comic leek onverfilmbaar te zijn, en een paar dingen zijn veranderd in het verhaal, maar dat is niet storend. Het is geen vrolijke actiefilm, maar lekker duister.