ik heb een meidenfilm gezien over een meisje die in het leger gaat?

Ze meld zich eerst vrijwillig (in de dronken bui (?)) aan. Dan heeft ze het er niet naar haar zin en wil ze weer uit het leger. ze heeft helaas een contract getekend en daardoor kan ze er voorlopig niet uit. ze blijft dus en uiteindelijk vind ze het zo leuk dat ze toch wil blijven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Cryofiel
11 jaar geleden
Weet je zeker dat de meisje zich vrijwillig aanmeldt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee niet zeker maar het was echt een hele leuke film! veel humor er in

Antwoorden (1)

alweer ?

private benjamin
goldie hawn