Wie weet welke film ik zoek?

Ongeveer 8 jaar geleden heb ik een film gezien waar ik zo nu en dan weer aan moet denken maar nu kan ik het niet loslaten.

Dit is wat ik nog weet: het ging over een deur tot deur verkoper die een relatie krijgt met een klant.(Volgens mij verkocht hij kabel televisie)
Dit is een wat oudere vrouw die een zoon heeft met een verstandelijke beperking. Ze worden langzaam verliefd op elkaar, maar omdat de moeder 24/7 voor haar zoon moet zorgen gaat het moeizaam.
Haar zoon is iets van in de 20 maar heeft het verstand van een kleine jongen.
Langzaam krijgt hij een band met hem.
Het is niet veel maar wellicht ken iemand deze film.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dacht zelf aan de film Mask met Cher in de hoofdrol maar t wordt lastig maar misschien heb je hier iets aan