Dat kunnen meerdere mensen zijn.... Maar de eerste voice over met een zware stem die in me opkomt is Pepijn Bierenbroodspot. Hij presenteert ook iedere zondagavond het programma Reportage, om ongeveer 23 uur op SBS 6. Hieronder een link naar fragmentje, zodat je zelf kunt luisteren of het de juiste "man met die zware stem" is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Morgan Freeman doet veel prologen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Don LaFontaine sprak veel filmtrailers in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Don LaFontaine is in 2008 overleden.
Sindsdien doen Ashton Smith, Howard Parker en Miguel Ferrer de stemmen.