Weet iemand hoe deze film heet?

Het ging over een paar mensen die door een machine in superhelden veranderen. Eentje kan bijv. zijn arm helemaal uitrekken en een ander verandert in een soort hulk, hij ontmoet dan een blinde vrouw weet ik nog.
Het is niet the avengers.
Ik dacht dat het iets heette als the big 5 of iets in die richting.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

bedoel je de fantastic 4. die voldoet aan jouw beschrijving.

Toegevoegd na 1 minuut:
the thing is de hulk en Mr fantastic de man die zijn arm kan uitrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

the fantastic four?