Hoe heet deze film?

Ik heb bijna 2 jaar geleden een film gezien over een man waarvan zijn vrouw en dochter vermoordt werden, toen wilde hij wraak en heeft hij die moordenaar wreed vermoordt, hij werd opgepakt en in de gevangenis gezet waar hij zijn celgenoot met een vork vermoordde en hij wilde om een bepaalde tijd vrijgelaten worden anders zou hij alle belangrijke mensen vermoorden. Uiteindelijk bleek het dat in zijn alleencel hij voor hij er kwam een tunnel had gegraven naar een fabriek ernaast die ook van hem was en daar allemaal outfits had. Hij werd vermoordt omdat hij een bom in een belangrijk gebouw had gelegd en de politie dat toen onder zijn bed had gezet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jij bedoeld: Law Abiding Citizen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele vette btw!!
Amadea
12 jaar geleden
Hoge belasting voor betaald?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd dat is 'm en is een geweldige film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea, Podom-tji.. of zoiets.. By the way. ( vergeten het woordje 'film' voor btw te zetten btw ) anyway..
Amadea
12 jaar geleden
Waar staat "Podom-tji" voor, welke taal is het?