Welke film heeft als onderwerp een jongentje wiens vader niet zijn echte vader blijkt?

Mijn neefje heeft dat moeten leren van zijn moeder, nu blijkt zijn vader dus ze stief vader te zijn. Om hem dit misschien makkelijker te laten verwerken en te laten zien dat hij niet de enige is lijkt het me goed om zo'n film te laten zien. Hebben jullie sugesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt vast niet Star Wars, the Empire strikes back!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Blij Hmmm.. spoorloos ga ik opzoeken dankje.
@ Krol je begrijpt het niet helemaal. Lees de vraag + uitleg even goed. Het is hem al verteld. Het is om hem 't meer te laten begrijpen.

Het beste antwoord

Spoorloos is geen film, maar een serie van mensen die hun biologische ouder zoeken. http://spoorloos.kro.nl/

Verder is adopted wel een film, maar ook een komedie. Het gaat meer over de manier waarop Madonna en Angelina Jolie een kind hebben geadopteerd.

Als je een google doet op "adoptie films" dan krijg je een site met geadopteerd.eu met daarop boeken en film. Heb die zelf niet gedetailleerd bekeken.

Verder zijn er 3 delen over Stuart Little. Dat is een kinderfilm en gaat over een muis die geadopteerd wordt door een menselijk echtpaar. Is een animatie en al op tv geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de passievrucht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm.. inderdaad dat klopt het niet maar bedankt!
Pinokkio??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een echt antwoord. Heb je ooit pinokkio gezien? Of snap je het echt niet.
Ciske de rat? Kruimeltje? Boehoe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat is Boehoe! voor een soort film? Begrijp jij de vraag eigenlijk wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Amadea
12 jaar geleden
Nee dus, je begrijpt het niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha good lord..