waar kan ik alle seizoenen van commisaris rex krijgen / vinden?

Toegevoegd na 19 minuten:
Seizoen 1 & 2 heb ik al.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

je kent de seizoenen verkrijgen bij bol.com..

http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/seizoen+commesaris+rex/Nty/1/N/0/Ne/0/search/true/searchType/qck/sc/media_all/index.html?_requestid=252373
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tot nu toe zijn er 14 uitgekomen op dvd , 14 vd 18. Rex gaat van Wenen naar Rome. Je zult ze moeten kopen in het buitenland. Mbt Rome heb ik ze gekocht vanmuit Australie