was rose de witt Bukater een echt persoon? het personage uit de titanic

Mijn vraag is of Rose De Witt Bukater een echt persoon is geweest, het is een personage uit de film de titanic gespeeld door Kate Winslet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (4)

Vanaf Wikipedia:

Hoewel het een overwegend fictieve film is, geeft het een goede, waarheidsgetrouwe indruk van de scheepsramp uit 1912. Daarnaast is het schip in de film een tot in detail uitgewerkte kopie van de echte Titanic en vertonen sommige personages zoals Margaret Brown en de kapitein sterke gelijkenissen met de echte personen. De film bevat ook beelden van het echte wrak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Kate en haar familie, verloofde en geliefde Jack zijn fictieve personages. De meeste anderen zijn wel gebaseerd om de echte passagiers en crew van de Titanic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De persoon 'Rose' is op diverse echte verhalen gebaseerd en vervolgens gedramatiseerd.
De band die doorspeelt, de mensen die zich verkleden als vrouw, de mensen die in hun hut besloten te blijven en de vrouw die in de boten roept hoe schandalig het is dat alles half vol is is in het echt ook een persoon.
12 jaar geleden
Nee, de persoonlijkheden zijn sterk gedramatiseerd. Het verhaal is in basis "wel echt" waardoor sommige dingen gebeurd zijn.