Hoe heette de nederlandse regisseur wiens voornaam Simon was. Hij had ook een tv programma over nieuwe films in de jaren zestig zeventig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simon van Collem was geen regisseur, maar televisiemaker en journalist en recenseerde vooral films. Hij had een leuke bijrol in Amsterdamned, de film van Dick Maas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik meen dat hij ook in een Flodder film zat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt Nelly

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi overzicht bij de bron. Ik keek ook altijd naar zijn programma's op tv.