Weet iemand waar ik (in Nederland of België) een dvd kan vinden van H2O, just add water ?Heb twee jaar geleden 1 dvd gevonden, maar nu niets meer ...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien kunt u even kijken op www.zoekertjes.net ? Hier staat onder de categorie video en televisie meerdere H2O DVD's te koop.

Het mooiste voor u lijkt mij een serie van 78 DVD's, die door een mevrouw uit Tilburg wordt aangeboden.

Haar weblink voeg ik gelijk bij :
www.zoekertjes.net/video-en-dvd/tv-series/451787/h20-just-add-water-season-3.html

Veel succes hoor !