Hoe heet de gitariste die in de film -This is it- (over Michael Jackson) een fantastische solo ten beste geeft?

Waar kan ik meer van haar horen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het gaat om de pas 24-jarige Australische Orianthi Panagaris.
Inmiddels staat Orianthi op het punt om ook solo door te breken. Vrijwel gelijktijdig met de première van 'This is it' heeft zij deze week in Amerika haar debuutalbum 'Believe' uitgebracht. Hierop staan Avril Lavigne-achtige popsongs, die stuk voor stuk vette gitaarsolo's hebben. Orianthi's debuutsingle heet 'According to you' en is al te beluisteren op haar site www.Orianthi.com.

Of en zo ja wanneer Orianthi's album en single ook in Nederland uit zullen komen is nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm liedje is prut, gitaarsolo is goed.. maar dat komt mss ook omdat ik een hekel aan Avril Lavigne heb..