Films downloaden en branden op een dvd?

Ik heb een sony dvd speler, ik gebruik momenteel Nero burning en ik heb dvd tjes van 4,7 gb! Mijn vraag is waar ik gratis films kan downloaden en dan daarna branden. Heb al een film gedownload met een legaal programma utorrent. ( het is wel illegaal als je zo maar van internet films haalt en dan download) kan iemand mij helpen met mij vraag?! Ik wil graag dat de dvd het wel doet in de dvd speler, anders een dvd tje kwijt ,,,, c

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Happy 4 all
Twillight nzb.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik nieuwsgroepen( moet je maar ff googlen)

Natuurlijk kan je ook via thepiratebay torrents downloaden als je niet bij zigho of xs4all zit :p

Maar het downloaden van bestanden is NIET illegaal alleen het uploaden daarvan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thepiratebay is niet illegaal
utorrent is niet illegaal
thepiratebay en utorrent zij wel illegaal,
toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
utorrent is sowieso niet illegaal, thepiratebay is juridisch gezien een constant vraagstuk: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Pirate_Bay#Juridische_ontwikkelingen
Waar het in deze om draait is dat je de juiste bestanden downloadt of omzet naar DVD-formaat. Zoek op +/- 4GB grote ISO bestanden en niet naar 700MB grote AVI/divx/xvid bestanden die ook wel DVD-rip's worden genoemd maar dus compressies zijn, welke niet op alle DVD-spelers draaien.