Komt er ook een Harry Potter park in Engeland, Londen?

Ik fa deze zomervakantie naar Engeland en zou graag naar een Harry Potter park willen, nou lees ik een beetje op internet dat er eentje komt maar het is nog niet zeker en bla bla bla.

Weten jullie of er al een Harry Potter park al in Londen is of ergens anders in Engeland? Zo niet word dat dan nog gebouwd? En wanneer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan wel het kasteel bezoeken, in alnwick.
http://www.alnwickcastle.com/
12 jaar geleden
Niet dat ik weet. Je kan wel bepaalde locaties bezoeken die gefilmt zijn. Er is echter wel harry potter atracties in een film park in orlando, floria. Ik weet niet de exacte naam van het park. Zag het in een youtube filmpje van katersoneseven.