Hoe heet deze film over een jongen en een meisje op een eiland ?

Het gaat over een meisje en een jongen en die wonen op een of ander eiland en ze worden dan langzaam aan verliefd enzo .. was pas nog op tv .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.2K

Antwoorden (3)

Blue Lagoon

Toegevoegd na 31 seconden:
The Blue Lagoon, om precies te zijn :p
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is vanwege die aanvulling dat ik je een + geef :p
walter
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, pas weer op tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1. Mocht het deze niet zijn, dan zal het Return to the blue lagoon zijn, het vervolg op deze film, dat een andere inleiding heeft maar verder zo'n beetje precies hetzelfde verhaal is met andere acteurs.
Of The beach, met dicaprio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Blue Lagoon met Brooke Shields en Christopher Atkins. Je hebt een vervolg, Return to the blue lagoon