Waarom gaan fans van Michael Jackson niet naar de film 'This is it'?

Ik ben vanavond naar de film 'This is it' geweest van Michael Jackson. Ik had vorige week meteen gereserveerd, omdat ik had verwacht dat het snel uitverkocht zou zijn en de film maar twee weken draait. Tot mijn stomme verbazing was de zaal half leeg.
Terwijl het een fantastische, ontroerende documentaire was, Michael danste en zong supergoed (terwijl het nog maar een repetitie was) en het was heel indringend om dit op groot scherm te kunnen beleven.
(Timor, van 'So you think you can dance' was er ook in te zien!)
Ik realiseerde mij hoe geweldig dat concert in Londen had kunnen worden en hoe eeuwig zonde dit is dat dat niet door kon gaan.
Na Michaels dood was heel Nederland fan van hem. Waarom gaan al die fans niet naar deze film?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan niet in de gelegenheid zijn ondanks dat je fan bent.
Hij was groot in zijn metiér en daar kan je zeker bewondering voor opbrengen. Ik persoonlijk zal dan ook zeker kijken als die film algemeen goed wordt, ik ben helaas niet in staat "even naar een film te gaan" , hoe graag ik ook zou willen, en zo zal er meer zijn die dat niet even kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat snap ik. Maar áls je een kans hebt raad ik je aan om te gaan, want op groot doek en met vol geluid is het 10 X zo indringend als thuis op een DVD!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zal ik doen, want daar hou ik wel van, even lekker kippevel krijgen. Dus ik hou het in de gaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beste antwoord was er niet echt, maar ik gun jou de 10 punten het meest en vooral de ervaring van de film!

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat die juist al allemaal geweest ZIJN. Juist door de enorme mediacommotie eromheen met 'Maar twee weken te zien' enzovoorts is er een run op de eerste kaartjes geweest en zaten de eerste voorstellingen bomvol, maar nu is iedereen al geweest....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zullen meerder oorzaken zijn, wat er 1 van kan zijn is dat de film een paar hele slechte recensies heeft gehad. Verder dat mensen niet kunnen, of dat mensen niet naar repetitiebeelden willen kijken.
Ik ga zelf niet omdat ik niet denk dat het iets toevoegt, daarnaast is het ook niet als 'film' gemaakt, het is een soort documentaire en daar heb ik geen zin in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De film heeft hele goede recensies gehad. En het is ook niet echt een documentaire, het is vrijwel alleen maar muziek en dans, er zitten hele mooie special effects in, die we in de show hadden kunnen zien.
We zien eigenlijk een deel van de show die we in Londen hadden moeten zien. en dat is heel mooi, maar ook heel erg verdrietig. Want wat was dit een mooie show geworden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft goede recensies gehad, maar ook erg slechte.
Misschien omdat hij ook niet zo veel fans had. De meeste vinden het (natuurlijk) een goede zanger en danser, maar ik denk niet dat hij honderdduizenden fans had in Nederland.
De meeste echte fans zullen overigens de eerste dagen er heen zijn geweest, schat ik zo in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie is Michael Jackson?