Waar kan ik Sci-Fic films zoals The day after tomorrow en 2012 vinden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
In de videotheek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze reactie lijkt mij tevens een correct antwoord, waar ik zo een plus voor geef!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka: +! Sci Fic, wie verzint het.
Ben ik als SF-spacecowgirl net de Sci Fi een beetje te boven, verzinnen ze weer wat nieuws. Ik word oud.

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

deze films kan je in winkels zoal free record shop kopen. je kan ook even op vergelijk.nl kijken en zien waar ze het goedkoopst zijn en dan via internet bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn vrij recent op tv uitgezonden en je had ze kunnen opnemen. Verder zou je dan ook bij Blokker en misschien Bart Smit en dat soort zaken kunnen kijken. Die hebben soms van die kratten staan met dvd's.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt ze ook in de bibliotheek lenen.