Is de film 'the hunger games' over alle drie de boeken of alleen over deel 1?

Bij de honger spelen boeken zijn er 3 boeken in de reeks. Is de film alleen over deel een of ook nog twee en drie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

The Hunger Games verschijnt vanaf 29 maart in de Nederlandse (3D) bioscoop. Het tweede deel staat al gepland voor november 2013. Er wordt dus per deel een aparte film gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het betere qooqle werk:

De film "the hunger games" gaat over het gelijkenamige boek "the hunger games."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de trailer te zien alleen 1. Ik herken er niets in van de andere twee delen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film gaat alleen over deel 1. Afhankelijk van het succes van de film zullen ook de andere twee delen verfilmd worden. Maar ga er maar rustig van uit dat dat goed komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij alleen deel 1
het lijkt me ook te ingewikkeld om alle drie de delen in een film te stoppen