Mijn ma vroeg erom: Hoe heet die film, dat een vrouw een soort tja..ijzeren onderbroek/broekje aan heeft een alleen open kan met een sleutel?

* Ze trouwden volgens mij in de film
*En ook volgens mij, woonde ze in een toren/kasteel

Toegevoegd na 10 minuten:
#Kuisheidsgordel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het speelde zich af in een oudere tijdsperk

Het beste antwoord

Zo'n kuisheidsgordel komt o.a. voor in de komische Robin Hood variant:
Robin Hood, Men in tights.
(in Youtube fragment na 46sec).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, Robin Hood, goede film, goede film !

Andere antwoorden (1)

De film ken ik niet
maar ik vermoed dat dit iets te maken heeft met king arthur en de pelgrim tochten naar israel dus het is vast een engelse ridder film
er zijn verschillen variaties op de robin hood films
ik meen in dit verhaal dat robin hood een tegenbeweging had tegen de koning die zeg maar onderkoning was ipv arthur

dus 1 van de robin hood film variaties is waarschijnlijk de film die je bedoelt