Is/zijn er film(s) die heel veel weg hebben van Assassins Creed?

Ik ben echt opzoek naar (een) film(s) die ontzettend veel weg heeft van Assassins Creed. Weet iemand iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Assassins Creed Embers heeft er wel veel van weg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon hetzelfde, dit is geen aparte film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een kortfilm, dus nee geen film zoals je ze ziet in de bioscoop, maar toch wel echt een film
Van Assassins creed zijn er 2 films uitgekomen: assassins creed lineage ( speelt zich af voor AC 2 en duurt 40 min) en Assassins Creed Embers ( speelt zich af na revelations en duurt 20 min) beide zijn leuk om een keer gezien te hebben.