Hoe haal ik rare symbolen uit de ondertiteling?

Ik heb hier een filmbestand en een ondertitelingsbestand. Maar op sommige momenten in de film komen 2 symbolen voor: en . Hoe haal ik deze symbolen uit de ondertiteling zodat ik de film normaal kan kijken? Zijn er programma's voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zijn de html symbolen voor "schuin geschreven"
Als het een .srt bestand is kun je het met een tekstverwerker verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met h progamma submagic...haal je dat eruit, doet het progamma heel snel en makkelijk